Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2012 22:17 - The hot chick / Горещо маце еп.1
Автор: audiquattro Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2018 Коментари: 3 Гласове:
2

Последна промяна: 30.08.2012 00:19


Беше слънчев летен ден, най - щастливият за мен това лято.. За първи път от доста време пътувах с автобус .. прибирах се към София, бях ходил на гости на приятелка в едно малко и много хубаво градче на което няма да назовавам името за всеки случай..

Таа историята започва от автогарата на въпросното градче, като вметна само, че си бях взел двупосочен билет от София. Та качвам се Аз в рейса да се прибирам от няколко дневното си гостуване и гледам на билета ми е отбелязано място номер 10.   Гледам и какво да видя, места 09 и 10 едно до друго. Така .. Дотук добре, но на едната седалка видях, че е седнало едно симпатично момиче и си казвам .. ей и на мен да ми излезе късмета веднъж по тези рейсове..
 
Сядам аз до нея.. Поздравих я, погледнахме се, уверих се, че е симпатична и докато се радвах на ум, че ще си имам приятна  компания до София един възрастен човек се оглеждаше и питаше кое е място номер 09. И аз шах сега този какво иска.. Казвам му тук трябва да е, но момичето до мен каза,че си е седнала на мястото, а то се оказва, че е номер 10 .. точно като моето. В този момент аз се сещам, че май трябваше да си заверя билета за връщане предварително, но така или иначе вече беше свършило.
  
Предлагам му Аз на възрастния господин  да седне някъде другаде ( по назад беше празен рейса), мислейки си сега как ще си говоря с мацката до мен. Но ударих греда с този кучи син.. Каза ми че, специално си бил купил билета по рано, за да седне точно тук! 
 
Ехх.. казвам си Аз и изтърсвам на шега пред момичето, че ако следиме номерата на билетите тя трябва да седне в мене..  На момичето вече му беше станало неудобно и тръгна да се мести назад , при което аз направих същото като пожелах приятно пътуване на  този дърт пезевент..
 
Седнах през една седалка зад момичето. Попитах я как се казва а, тя се обърна към мен, усмихна се и ми каза има ли значение.. ( По принцип мисля че, имената нямат кой  -  знае какво значение, защото не името е важно а, човекът който го носи. Някои хора сега биха казали че, не е така, но това е тема която друг път ще разискваме ).

Дали отговорът  който ми даде момичето или акцента с който го каза ме отблъсна повече незнам но, реших че ще е по - добре да загледам филма който бяха пуснали на втория телевизор в рейса.. И не сгреших, много забавен филм " Горещо маце"  мисля се казваше филмчето.. Е смял съм се с глас значи въпреки че го бях гледал.
  
Къде е уловката обаче, заглавието на филма много съвпадна с едно сладко момиче което се качи  по време на път (няма да споменавам точно къде) и седна до мен, но на другата двойка седалки. Делеше ни само коридорчето по средата на рейса. Погледнах я беше голяма сладурана със слънчеви очила и къси панталонки. Веднага привлече вниманието ми, но филма който вървеше ми беше доста забавен и продължих да си го гледкам.. докато не свърши.
  
По стечение на обстоятеластвата бях си взел само кафе и минерлна вода преди да се кача на рейса и го бях замислил да си взема нещо за хапване на почивката (докато пътувах на отиване видях, че на половината път рейса направи почивка), но след като подминахме мястото където мислех, че ще спреме за малко, започнах да огладнявам още повече.
 
А от чантата на сладураната до мен се подаваше един кроасан с шоколад .. е сещате се какво ми беше от вътре.. Междувременно едно друго симпатично момиче което седеше на първата седалка, с което доста често си засичахме погледите в отражението на стъклото стана и се премести зад сладурчето, което седеше до мен уж нещо по телефона говореше ;)..
 
Така така .. Започна да ми става все по интересноо. А огладнявах все повече и повече.  Решавам се аз да я питам ( мацката която преди малко беше седнала от зад) дали рейса спира за почивка някъде, но тя нещо ми измънка, че не знаела. Тогава зададох същия въпрос на сладураната до мен, а тя любезно ми обясни, че рейса по принцип прави такава повивка на това място, за което Аз си мислех, но не винаги.
 
Тоест в случая няма да има почивка..  Аз измънках нещо от сорта жалко не можах да си взема нещо за хапване, защото се замотах преди да се кача на рейса и съм си мислел да си взема нещо на почивката. При което Тя веднага ми предложи да ми даде едничкият си кроасан, но аз и отвърнах, че и е само един ако бяха два щях да го взема. Но тя настоя и ми каза че имала и солети и така както се казва едвам ме нави. Взех го аз тоз кроасан и го хапнах за нула време. Почувствах се значително по- добре..
 
Бях много благодарен за постъката и докато се опитвах да се отблагодаря, така приятно се заговорихме, че чак се разбрахме като пристигнем в София да излезнем да пием по нещо. Тя каза да не се чувствам длъжен, но аз настоях казах и че ще бъде удоволствие за мен а личеше, че и на нея и беше приятно.
 
От дума на дума стна ясно, че тя е с голям и тежък куфар и че сестра и трябва да я посрещне на гарата в София. Но по още една щастлива случайност се оказа, че тя дори е в моятата посока. Веднага си предложих услугите като и казах ,че ще си хващам такси в същата посока и може да  се качи с мен тамън да и помогна с куфара.

Речено сторено.. Вече сме пред нейния бход, Аз нося куфара и (това беше най- малкото което можех да направя за нея) но се оказа, че асансьора нещо май не работи.
 
Хайде до четвъртия етаж пеша с куфара, което не беше никакъв проблем за мен, (спортувам всеки ден, така че един куфар няма как да ми се опре) но за нея ако беше сама сигурно щеше да е. Помогнах да внесем багажа до вратата, разменихме си телефоните и се разбрахме към 21:30 ч да и звънна..
    Прибирайки се вече към нас с шофьора на таксито водим забавен разговор, обяснява ми как бил спасител на плажа на времето.. рускини, работи.. забавна история..
   Пристигнах си Аз вече в къщи, влизам в банята и.. греда - няма топла вода. Лошоо. Добре че баба ми там затоплила няква вода на котлона, та с едно джезве криво ляво си полях та се изкъпах някак си, та даже и се обръснах (не се бях бръснал от една седмица). 

 Хапнах нещо и вече съм готов да ходя да пия една бира в заведението на едни приятели докато стане 21:30 ч та да звънна на въпросното момиче. Тъкмо гледам, че е вече 21:28 ч  и познайте кой ми звънна.  Да ..точно тя беше.. Разбрахме се след 30 мин да мина да я взема .. 
 
Така и стана ..взех я от тях, беше много точна (даже като и звъннах да и кажа, че съм пред входа тя ми каза, че ще закъснее няколко минути). Представяте ли си, по колко време съм чакал разни кифли и това ми направи силно впечатление.. Слезе тя, качихме се в колата и отидохме в същото заведение, където бях изпил една бира вече (Радлер с много ниско съдържание на алкохол, защото все пак шофирах)... 
  
Тя каза, че имала тежка вечер и се почуди малко кое ще е най- добре за нея да пие, за да се освежи.. Спря се на фреш от моркови и ябълки ли беше... Както сигурно се досещате заведението не предлагаше такъв варянт.. 
 
Сервитьорката  веднага предложи цитронада за нея и така не след дълго цитронадата  вече беше на масата ни. Но след като видях изражението на лицето и кдокато отпива от нея и предложих да си поръча нещо друго за пиене. Оказа се, че цитронадата и е била малко кисела и един мой приятел който седеше на нашата маса предложи да мятаме ези тура аз или той да изпие цитронадата. На нея много и хареса идеята, но аз предложих и тя да участва като вместо ези тура да теглиме клечки и който изтегли късата ще изпие цитронадата .
  
Речено сторено.. Първо тя тегли и се размина,  дойде моят ред (остнали са две клечки - къса и дълга) . Запазих самообладание и изтеглих дългата клечка, като късата остана в моя приятел, който предложи облога. Така че внимайте какво предлагате, за да не сърбате после вие попарата ;).
..В този момент почуствах, че тази сладурана ще бъде моя въпреки, че се познавахме от няколко часа..
  Ставаме вече да си ходим (да си я карам към тях), но се отбихме на път да си купим дъвки.. 
И тук беше ключовия момент! След като хапнахме по една дъвка, аз прекарах пръсти през косите и.. тя отпусна глава назад към облегалката на седалката.. и сещате се каво се случи после..
Не помня от колко време не бях изпитвал такова удоволствие от една целука, която прерастна в целуване и тук ще спра за сега. .
 
Ако поне пет човека прочетат поста ми ще има продължение на историята, което не е за изпускане.. ;)

 





Гласувай:
2



Следващ постинг

1. vanesa83g - Хахаха, много интересна история ;) ...
31.08.2012 01:27
Хахаха, много интересна история ;) Нямам търпение да прочета продължението :) Добре дошъл в блог.бг и успех :)
цитирай
2. audiquattro - Мерси сладурче ;)))
31.08.2012 13:53
Мерси сладурче ;)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: audiquattro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20629
Постинги: 5
Коментари: 11
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930